Choose us, choose health.

Меню
Меню

Сортиране

Категории

Вид

HS Labs

Няма продукти, които да съвпадат с този критерий

HS Labs

1. Кои сме ние? HealthStore е най-големият вносител на хранителни добавки в България. Компанията е създадена през 2006 г. Внасяме около 50 марки хранителни добавки. Имаме достатъчно опит в този бизнес. Знаем какво се търси, знаем какво действа добре, знаем как да задоволим нуждите на нашите потребители. 2. Защо решихме да създадем собствена марка хранителни добавки? Всъщност основната причина е - решихме да съкратим производствения цикъл, през който преминава един продукт до крайния потребител. Ето как изглежда един нормален цикъл: - Стъпка № 1 - компания, която произвежда продуктите в собствена фабрика - Стъпка № 2 - компания, която притежава марка и е поръчала продуктите за своята марка да бъдат произведени във фабриката от стъпка № 1 - Стъпка № 3 - компания, която внася продуктите за дадена страна/регион. - Стъпка № 4 - компания дистрибутор на продукти или логистична компания - Стъпка № 5 - магазин или дистрибутор, който продава продуктите на крайния потребител В този случай решихме да спестим на нашите клиенти стъпки 2, 3 и 4. Въпреки че всеки търговец на дребно във веригата поставя минимум 10 % надценка. Ние сме добре запознати с основните производители на хранителни добавки в световен мащаб. Повечето от тях работят добре от години, те произвеждат повечето от марките, които продаваме в момента. С наша помощ техните технолози разработиха аналогови продукти на големите марки. Същото качество, същите формули - но на много по-ниска цена. Какво печелят нашите клиенти? Голямото предимство е, че продуктите от фабриката достигат директно до крайния потребител. Ние комбинираме стъпки 2 до 5. По този начин клиентът получава същите продукти, но на много ниска цена. Какво печелим като търговец? Ние сме конкурентни на пазара, защото търговците/посредниците напускат. Ситуация "печеля - печелиш", нещо, към което всички се стремят. 3. Защо избирате продуктите на HS Labs? Защото продуктите работят и защото са на по-конкурентна цена от останалите марки. Това е много просто. Решихме да създадем достъпна марка, която да е само за българския потребител. Факт, който повечето вериги в други браншове у нас и по света вече правят. Цената е по-ниска с 20-30% от пазарната и единствената причина за това е, че няма низходящи търговски вериги. А самите продукти са достатъчно добри, за да им дадете шанс и да прецените дали работят по-добре от предишните, които сте консумирали, и дали си струва да смените сегашния си протеин с този на HS Labs. Преди да създадем марката, направихме същите сравнения на пробите, след което казахме: "Тези продукти работят добре и с тези цени потребителите ще бъдат доволни. 4. Как да сте сигурни, че купувате продукта, който е посочен на етикета? Повечето търговци на хранителни добавки биха отговорили на този въпрос, като изтъкнат, че продуктите се произвеждат в най-модерните фабрики, че използват най-качествените суровини, че контролът на качеството е на високо ниво и още много други най-добри неща. Разбира се, ние също се стремим към това. Всеки търговец хвали своята стока. Но това, към което сме най-привързани, е собственото ни име - HealthStore. Ние сме добре познато име на пазара в България. Никога не бихме пуснали на пазара продукт, за който знаем, че не работи. Знаем много добре, че можем да накараме клиента да опита определен продукт, като го препоръчаме, но ако след това опита и не е доволен, тогава губим доверието му. Следващия път той никога не би се вслушал в съветите на консултанта и би се усъмнил в това, което му предлагаме. И дори има вероятност да го загубим като клиент. Ето защо бихме препоръчали на клиентите си само нещо, в което самите ние вярваме, продукти, които сами бихме взели. 5. Какво да очакваме от продуктите на HS Labs? Продуктовата линия се състои от основни съставки в чист вид: протеини, чист креатин, аминокиселини в чист вид. Избягваме формули с много съставки или формули, в които не са посочени количествата на всяка съставка. Избягваме формули, които са супер, мега или хипердействащи, защото знаем, че това е просто супер мега маркетинг. Въпреки че повечето от нашите формули изглеждат прости - те работят. Точно към това се стремим. Чисти и работещи продукти. 6. Какви пакети сме избрали? Опаковките и етикетите са в изчистен вид, не виждаме смисъл да инвестираме в прахообразни опаковки, които привличат погледа, но в крайна сметка ги изхвърляме, след като продуктът свърши. Избрали сме да направим продуктите достъпни. Искаме клиентите ни да плащат само за това, което ще консумират, а не за опаковка и маркетинг. 7. Вкусът или цената? Според повечето марки добрият вкус на продуктите е най-важен, все по-популярно става схващането, че ако един протеин е вкусен, той е най-добрият. Нашата гледна точка е малко по-различна - много от продуктите ни са неподсладени, а там, където използваме ароматизатори и подсладители, се стремим да ги влагаме в минимално количество. Защо? Първо, искаме клиентите ни да приемат продуктите в най-чистата им форма и да получават само съставките, които дават резултати, а не вкусен пълнеж. Второ, добавянето на големи количества ароматизатори и оцветители не винаги е полезно. Трето, добавянето на подсладители и оцветители увеличава цената. Разбира се, има съставки, които, ако не са набухватели, са неприятни за приемане, но при формулирането на нашите продукти приоритетът ни беше те да работят. В края на краищата, ако търсите нещо вкусно - винаги можете да изберете сладолед
HS Labs Изображение

1. Кои сме ние?
HealthStore е най-големият вносител на хранителни добавки в България. Компанията е създадена през 2006 г. Внасяме около 50 марки хранителни добавки. Имаме достатъчно опит в този бизнес. Знаем какво се търси, знаем какво действа добре, знаем как да задоволим нуждите на нашите потребители.

2. Защо решихме да създадем собствена марка хранителни добавки?
Всъщност основната причина е - решихме да съкратим производствения цикъл, през който преминава един продукт до крайния потребител. Ето как изглежда един нормален цикъл:

- Стъпка № 1 - компания, която произвежда продуктите в собствена фабрика
- Стъпка № 2 - компания, която притежава марка и е поръчала продуктите за своята марка да бъдат произведени във фабриката от стъпка № 1
- Стъпка № 3 - компания, която внася продуктите за дадена страна/регион.
- Стъпка № 4 - компания дистрибутор на продукти или логистична компания
- Стъпка № 5 - магазин или дистрибутор, който продава продуктите на крайния потребител
В този случай решихме да спестим на нашите клиенти стъпки 2, 3 и 4. Въпреки че всеки търговец на дребно във веригата поставя минимум 10 % надценка. Ние сме добре запознати с основните производители на хранителни добавки в световен мащаб. Повечето от тях работят добре от години, те произвеждат повечето от марките, които продаваме в момента. С наша помощ техните технолози разработиха аналогови продукти на големите марки. Същото качество, същите формули - но на много по-ниска цена.

Какво печелят нашите клиенти? Голямото предимство е, че продуктите от фабриката достигат директно до крайния потребител. Ние комбинираме стъпки 2 до 5. По този начин клиентът получава същите продукти, но на много ниска цена.
Какво печелим като търговец? Ние сме конкурентни на пазара, защото търговците/посредниците напускат. Ситуация "печеля - печелиш", нещо, към което всички се стремят.

3. Защо избирате продуктите на HS Labs?
Защото продуктите работят и защото са на по-конкурентна цена от останалите марки. Това е много просто. Решихме да създадем достъпна марка, която да е само за българския потребител. Факт, който повечето вериги в други браншове у нас и по света вече правят. Цената е по-ниска с 20-30% от пазарната и единствената причина за това е, че няма низходящи търговски вериги. А самите продукти са достатъчно добри, за да им дадете шанс и да прецените дали работят по-добре от предишните, които сте консумирали, и дали си струва да смените сегашния си протеин с този на HS Labs. Преди да създадем марката, направихме същите сравнения на пробите, след което казахме: "Тези продукти работят добре и с тези цени потребителите ще бъдат доволни.

4. Как да сте сигурни, че купувате продукта, който е посочен на етикета?
Повечето търговци на хранителни добавки биха отговорили на този въпрос, като изтъкнат, че продуктите се произвеждат в най-модерните фабрики, че използват най-качествените суровини, че контролът на качеството е на високо ниво и още много други най-добри неща. Разбира се, ние също се стремим към това. Всеки търговец хвали своята стока. Но това, към което сме най-привързани, е собственото ни име - HealthStore. Ние сме добре познато име на пазара в България. Никога не бихме пуснали на пазара продукт, за който знаем, че не работи. Знаем много добре, че можем да накараме клиента да опита определен продукт, като го препоръчаме, но ако след това опита и не е доволен, тогава губим доверието му. Следващия път той никога не би се вслушал в съветите на консултанта и би се усъмнил в това, което му предлагаме. И дори има вероятност да го загубим като клиент. Ето защо бихме препоръчали на клиентите си само нещо, в което самите ние вярваме, продукти, които сами бихме взели.

5. Какво да очакваме от продуктите на HS Labs?
Продуктовата линия се състои от основни съставки в чист вид: протеини, чист креатин, аминокиселини в чист вид. Избягваме формули с много съставки или формули, в които не са посочени количествата на всяка съставка. Избягваме формули, които са супер, мега или хипердействащи, защото знаем, че това е просто супер мега маркетинг. Въпреки че повечето от нашите формули изглеждат прости - те работят. Точно към това се стремим. Чисти и работещи продукти.

6. Какви пакети сме избрали?
Опаковките и етикетите са в изчистен вид, не виждаме смисъл да инвестираме в прахообразни опаковки, които привличат погледа, но в крайна сметка ги изхвърляме, след като продуктът свърши. Избрали сме да направим продуктите достъпни. Искаме клиентите ни да плащат само за това, което ще консумират, а не за опаковка и маркетинг.

7. Вкусът или цената?
Според повечето марки добрият вкус на продуктите е най-важен, все по-популярно става схващането, че ако един протеин е вкусен, той е най-добрият. Нашата гледна точка е малко по-различна - много от продуктите ни са неподсладени, а там, където използваме ароматизатори и подсладители, се стремим да ги влагаме в минимално количество. Защо? Първо, искаме клиентите ни да приемат продуктите в най-чистата им форма и да получават само съставките, които дават резултати, а не вкусен пълнеж. Второ, добавянето на големи количества ароматизатори и оцветители не винаги е полезно. Трето, добавянето на подсладители и оцветители увеличава цената. Разбира се, има съставки, които, ако не са набухватели, са неприятни за приемане, но при формулирането на нашите продукти приоритетът ни беше те да работят. В края на краищата, ако търсите нещо вкусно - винаги можете да изберете сладолед

Сравнение на продукти