Choose us, choose health.

Меню
Меню

Сортиране

Категории

Вид

Himalaya

Няма продукти, които да съвпадат с този критерий

Himalaya

Ayurveda Chance Ltd. Разпространява билкови продукти (хранителни добавки и продукти за лична хигиена) като изключителен представител на The Himalaya Drug Company и Charak Pharmaceuticals. Работим с над 30 дистрибутора на лекарства и хранителни добавки в България. Продуктите се продават свободно, без лекарско предписание в аптеки, дрогерии и билкови магазини. Всяка година 300 милиона продукта на Хималая влизат в домовете на потребителите по целия свят. С гама от над 300 продукта за здравеопазване и лична хигиена, включваща марки като Liv.52, Cystone и Bonnisan, ние докосваме живота на милиони клиенти по света, предоставяйки им продукти, които им помагат да водят по-здравословен и обогатен живот. Историята на Хималая започва през далечната 1930 г. Любопитен млад мъж, който пътува из горите на Бирма, вижда как неспокойните слонове се хранят с корена на растението Rauwolfia serpentina, което им помага да се успокоят. Очарован от въздействието на растението върху слоновете, този млад мъж, г-н М. Манал, основателят на Himalaya, иска да провери научно свойствата на билката. Без пари и само с джоб, пълен с мечти, той залага бижутата на майка си, за да си купи ръчна машина за таблетиране. Следващите години са време на издръжливост и изпитание за търпението, силата и страстта на младия мъж. Прекарвал дните си в изучаване на билките от кварталните лечители, а нощите - в работа с машината, за да направи няколкостотин таблетки. Визията му е да "представи традиционната индийска наука Аюрведа на обществото в съвременна форма". Във време, когато на билковите продукти се гледаше скептично, вярата на нашия основател в лечебната сила на билките беше непоколебима. Той смяташе, че ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства, те ще ги приемат като част от здравните си грижи. Той вярваше, че билковите лекарства могат и трябва да бъдат оценявани по същите параметри за качество и ефикасност като конвенционалната медицина. Това е възможно чрез емпирични изследвания. След като научните изследвания докажат, че билковите продукти действат, дори лекарите могат да бъдат убедени в това. Това беше голяма мечта с големи предизвикателства. Но той упорито продължаваше напред въпреки препятствията. След четиригодишни изследвания на билката Rauwolfia serpentina през 1934 г. на пазара се появява Serpina® - първото в света естествено антихипертензивно лекарство. Откритието определя бъдещия курс на Хималая. То ни научи на стойността на научните изследвания. То ни научи и на значението на търпението, страстта и упоритостта. Оттогава сме се съсредоточили върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа в редица патентовани формули, посветени на здравословния живот и дълголетието. С осем десетилетия история в областта на изследванията на билките, Хималая споделя близка връзка с природата. Ние се занимаваме не само с насърчаване на доброто здраве, но и с опазване на здравето на нашата планета. Още от създаването си полагаме големи грижи за опазване на биоразнообразието, събираме билки по устойчив начин и насърчаваме добрите земеделски практики. През 1955 г. Хималая въвежда Liv. 52, чернодробен препарат, който осигурява оптимална чернодробна функция. Продуктът скоро се превръща в нашата водеща марка и в най-продаваното билково лекарство. Скоро последваха и други марки, включително Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte - продукти, които се превърнаха в нарицателни. През 1999 г. Хималая навлезе в сегмента на личната хигиена под марката "Ayurvedic Concepts". това беше непозната територия, която донесе със себе си нови предизвикателства и нови възможности за обучение. Хората по целия свят започнаха да осъзнават ползите от билковите и натуралните продукти за личната си грижа. Хималая имаше близо седем десетилетия изследователски опит в областта на билковата медицина и това наследство ни помогна да разберем света на билките. Затова перспективата за навлизане в сферата на личната грижа беше вълнуваща. Искахме да предложим на клиентите си билкови продукти за лична хигиена, които да са меки, нежни, трудолюбиви и научно обосновани! Водещата ни философия беше да разработим гама от продукти за лична хигиена, вкоренени в Аюрведа и подкрепени от научни изследвания, които са основна част от марката Himalaya. Като останахме верни на изследователската си етика, ние изградихме доверие в нашата гама от билкови продукти за лична хигиена и спечелихме доверието на нашите клиенти. Година по-късно разширихме портфолиото си, включвайки продукти за здравето на животните, с цел да се погрижим за здравето и благосъстоянието на животните. С разширяването на гамата ни от продукти и растежа на международните пазари, Himalaya премина през ребрандиране, при което цялата гама беше обединена под една шапка - Himalaya Herbal Healthcare. Със сегашното си портфолио от фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, продукти за грижа за бебето, продукти за благосъстояние и продукти за здравето на животните, Himalaya се превърна в компания за билково здраве "от главата до петите". След близо 80 години ние продължаваме да се стремим да обогатяваме живота на хората, които използват нашите продукти. Терапевтичните продукти на Хималая са донесли облекчение на хора, страдащи от заболявания като чернодробни разстройства, диабет до камъни в бъбреците и ставни увреждания. Нашата гама за лична хигиена улавя най-доброто от природата и науката, предоставяйки на клиентите ни продукти, които са нежни, ефективни и безопасни за дългосрочна употреба. Нашата визия е да предложим благополучие във всеки дом и за цялото семейство чрез нашите билкови продукти за здравеопазване и лична хигиена. Днес марката Himalaya е синоним на безопасни и ефикасни билкови продукти. Започвайки дейността си в Дехрадун през 30-те години на миналия век, компанията по-късно разпростира крилата си в Мумбай и в цялата страна. През 1975 г. компанията създава модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия. През 1991 г. компанията премества в Бангалор своя център за научноизследователска и развойна дейност. Създадената през 1947 г. компания Charak разширява хоризонтите си и се фокусира върху износа, за да осигури на хората по света ползите от билковото здравеопазване. Стремежът ни е да превърнем традиционните знания за билките в съвременни стандартизирани продукти с научно доказани данни за тяхната ефикасност и безопасност. Charak произвежда повече от 50 билкови добавки за различни заболявания, включително женско здраве, диабет, кашлица и настинка, устна хигиена и храносмилателни проблеми. Продуктите ни се предлагат с предложения за покупка, които са привлекателни за потребителите в много части на света. Много от нашите марки са лидери в категорията в Индия. Като сертифицирана по ISO 9001:2015 група, качеството и ефикасността на нашите продукти се потвърждават чрез строги проверки на качеството и клинични проучвания. Предоставяме пълна техническа документация, за да докажем качеството. Нашите фабрики са получили сертификат WHO-GMP. Продуктите ни са добре приети в повече от 35 държави по света, включително САЩ, Великобритания, Гърция, Португалия, България, Украйна, Казахстан, Таджикистан, Узбекистан, Алжир, Кения, Гана, Нигерия, Южна Африка, Шри Ланка, Малайзия, Камбоджа, Сингапур, Мавриций, Бангладеш, островите Фиджи, Оман, Йемен, Бахрейн, Дубай и много други. Това се дължи най-вече на високия ни акцент върху безопасността и ефикасността на продуктите, които отговарят на международните стандарти. Ние внасяме почтеност и доверие във всички наши взаимоотношения. Разполагаме с ентусиазиран екип с доказан опит за успешни международни партньорства. Инфраструктура за производство и научни изследвания: Производствени съоръжения, одобрени от СЗО-GMP Операции, при които не се отделят 100% отпадни води, за да се гарантира опазването на околната среда Вътрешна научноизследователска и развойна дейност, призната от Министерството на науката и технологиите на Индия (Ministry of Science & Technology, Govt of India) Усъвършенствана аналитична апаратура в подкрепа на разработването на продукти Квалифициран персонал, който редовно се обучава, за да се гарантира актуална компетентност Регулаторни възможности: Технически досиета за всички продукти според изискванията на отделните държави Сертификат за фармацевтичен продукт (CoPP), сертификат за анализ за всяка партида от произведените продукти Клинични изпитвания за ефикасност и безопасност на продуктите Опитен екип за подпомагане на всеки етап от производството на продукта
Himalaya Изображение

Ayurveda Chance Ltd. Разпространява билкови продукти (хранителни добавки и продукти за лична хигиена) като изключителен представител на The Himalaya Drug Company и Charak Pharmaceuticals. Работим с над 30 дистрибутора на лекарства и хранителни добавки в България. Продуктите се продават свободно, без лекарско предписание в аптеки, дрогерии и билкови магазини.

Всяка година 300 милиона продукта на Хималая влизат в домовете на потребителите по целия свят. С гама от над 300 продукта за здравеопазване и лична хигиена, включваща марки като Liv.52, Cystone и Bonnisan, ние докосваме живота на милиони клиенти по света, предоставяйки им продукти, които им помагат да водят по-здравословен и обогатен живот.

Историята на Хималая започва през далечната 1930 г. Любопитен млад мъж, който пътува из горите на Бирма, вижда как неспокойните слонове се хранят с корена на растението Rauwolfia serpentina, което им помага да се успокоят. Очарован от въздействието на растението върху слоновете, този млад мъж, г-н М. Манал, основателят на Himalaya, иска да провери научно свойствата на билката.

Без пари и само с джоб, пълен с мечти, той залага бижутата на майка си, за да си купи ръчна машина за таблетиране. Следващите години са време на издръжливост и изпитание за търпението, силата и страстта на младия мъж. Прекарвал дните си в изучаване на билките от кварталните лечители, а нощите - в работа с машината, за да направи няколкостотин таблетки. Визията му е да "представи традиционната индийска наука Аюрведа на обществото в съвременна форма".

Във време, когато на билковите продукти се гледаше скептично, вярата на нашия основател в лечебната сила на билките беше непоколебима. Той смяташе, че ако на хората се предлагат безопасни и ефективни билкови лекарства, те ще ги приемат като част от здравните си грижи. Той вярваше, че билковите лекарства могат и трябва да бъдат оценявани по същите параметри за качество и ефикасност като конвенционалната медицина. Това е възможно чрез емпирични изследвания. След като научните изследвания докажат, че билковите продукти действат, дори лекарите могат да бъдат убедени в това. Това беше голяма мечта с големи предизвикателства. Но той упорито продължаваше напред въпреки препятствията.

След четиригодишни изследвания на билката Rauwolfia serpentina през 1934 г. на пазара се появява Serpina® - първото в света естествено антихипертензивно лекарство.

Откритието определя бъдещия курс на Хималая. То ни научи на стойността на научните изследвания. То ни научи и на значението на търпението, страстта и упоритостта. Оттогава сме се съсредоточили върху превръщането на билковата традиция на Аюрведа в редица патентовани формули, посветени на здравословния живот и дълголетието.

С осем десетилетия история в областта на изследванията на билките, Хималая споделя близка връзка с природата. Ние се занимаваме не само с насърчаване на доброто здраве, но и с опазване на здравето на нашата планета. Още от създаването си полагаме големи грижи за опазване на биоразнообразието, събираме билки по устойчив начин и насърчаваме добрите земеделски практики.

През 1955 г. Хималая въвежда Liv. 52, чернодробен препарат, който осигурява оптимална чернодробна функция. Продуктът скоро се превръща в нашата водеща марка и в най-продаваното билково лекарство. Скоро последваха и други марки, включително Cystone, Bonnisan и Rumalaya forte - продукти, които се превърнаха в нарицателни.

През 1999 г. Хималая навлезе в сегмента на личната хигиена под марката "Ayurvedic Concepts". това беше непозната територия, която донесе със себе си нови предизвикателства и нови възможности за обучение. Хората по целия свят започнаха да осъзнават ползите от билковите и натуралните продукти за личната си грижа. Хималая имаше близо седем десетилетия изследователски опит в областта на билковата медицина и това наследство ни помогна да разберем света на билките. Затова перспективата за навлизане в сферата на личната грижа беше вълнуваща. Искахме да предложим на клиентите си билкови продукти за лична хигиена, които да са меки, нежни, трудолюбиви и научно обосновани! Водещата ни философия беше да разработим гама от продукти за лична хигиена, вкоренени в Аюрведа и подкрепени от научни изследвания, които са основна част от марката Himalaya. Като останахме верни на изследователската си етика, ние изградихме доверие в нашата гама от билкови продукти за лична хигиена и спечелихме доверието на нашите клиенти. Година по-късно разширихме портфолиото си, включвайки продукти за здравето на животните, с цел да се погрижим за здравето и благосъстоянието на животните.

С разширяването на гамата ни от продукти и растежа на международните пазари, Himalaya премина през ребрандиране, при което цялата гама беше обединена под една шапка - Himalaya Herbal Healthcare. Със сегашното си портфолио от фармацевтични продукти, продукти за лична хигиена, продукти за грижа за бебето, продукти за благосъстояние и продукти за здравето на животните, Himalaya се превърна в компания за билково здраве "от главата до петите".

След близо 80 години ние продължаваме да се стремим да обогатяваме живота на хората, които използват нашите продукти. Терапевтичните продукти на Хималая са донесли облекчение на хора, страдащи от заболявания като чернодробни разстройства, диабет до камъни в бъбреците и ставни увреждания. Нашата гама за лична хигиена улавя най-доброто от природата и науката, предоставяйки на клиентите ни продукти, които са нежни, ефективни и безопасни за дългосрочна употреба. Нашата визия е да предложим благополучие във всеки дом и за цялото семейство чрез нашите билкови продукти за здравеопазване и лична хигиена.

Днес марката Himalaya е синоним на безопасни и ефикасни билкови продукти. Започвайки дейността си в Дехрадун през 30-те години на миналия век, компанията по-късно разпростира крилата си в Мумбай и в цялата страна. През 1975 г. компанията създава модерна производствена база в Макали, Бангалор, Индия. През 1991 г. компанията премества в Бангалор своя център за научноизследователска и развойна дейност.

Създадената през 1947 г. компания Charak разширява хоризонтите си и се фокусира върху износа, за да осигури на хората по света ползите от билковото здравеопазване. Стремежът ни е да превърнем традиционните знания за билките в съвременни стандартизирани продукти с научно доказани данни за тяхната ефикасност и безопасност. Charak произвежда повече от 50 билкови добавки за различни заболявания, включително женско здраве, диабет, кашлица и настинка, устна хигиена и храносмилателни проблеми. Продуктите ни се предлагат с предложения за покупка, които са привлекателни за потребителите в много части на света. Много от нашите марки са лидери в категорията в Индия.

Като сертифицирана по ISO 9001:2015 група, качеството и ефикасността на нашите продукти се потвърждават чрез строги проверки на качеството и клинични проучвания. Предоставяме пълна техническа документация, за да докажем качеството. Нашите фабрики са получили сертификат WHO-GMP.

Продуктите ни са добре приети в повече от 35 държави по света, включително САЩ, Великобритания, Гърция, Португалия, България, Украйна, Казахстан, Таджикистан, Узбекистан, Алжир, Кения, Гана, Нигерия, Южна Африка, Шри Ланка, Малайзия, Камбоджа, Сингапур, Мавриций, Бангладеш, островите Фиджи, Оман, Йемен, Бахрейн, Дубай и много други. Това се дължи най-вече на високия ни акцент върху безопасността и ефикасността на продуктите, които отговарят на международните стандарти.

Ние внасяме почтеност и доверие във всички наши взаимоотношения. Разполагаме с ентусиазиран екип с доказан опит за успешни международни партньорства.

Инфраструктура за производство и научни изследвания:

Производствени съоръжения, одобрени от СЗО-GMP
Операции, при които не се отделят 100% отпадни води, за да се гарантира опазването на околната среда
Вътрешна научноизследователска и развойна дейност, призната от Министерството на науката и технологиите на Индия (Ministry of Science & Technology, Govt of India)
Усъвършенствана аналитична апаратура в подкрепа на разработването на продукти
Квалифициран персонал, който редовно се обучава, за да се гарантира актуална компетентност
Регулаторни възможности:

Технически досиета за всички продукти според изискванията на отделните държави
Сертификат за фармацевтичен продукт (CoPP), сертификат за анализ за всяка партида от произведените продукти
Клинични изпитвания за ефикасност и безопасност на продуктите
Опитен екип за подпомагане на всеки етап от производството на продукта

Сравнение на продукти